ტრადიციული მრავალხმიანობის მეორე საერთაშორისო სიმპოზიუმის ბუკლეტი, 2004
ხალხური მრავალხმიანობის თეორიული და მუსიკალურ-ესთეტიკური ასპექტები
გია ბაღაშვილი (საქართველო) – ქართული მუსიკალური ფოლკლორის ესთეტიკური პოლისტადიურობა (გვ. 48–54)
ტრადიციული მრავალხმიანობის რეგიონული სტილები და მუსიკალური ენა
ნატო ზუმბაძე (საქართველო) – ქართული ბატონების სიმღერები (გვ. 115–128)
არდიან აჰმედაია (ავსტრია) – ალბანელთა მრავალხმიანი სიმღერის მრავალფეროვნება : ხმათა ურთიერთკავშირი ტოსკერისა და მიზექეს სიმღერებში (გვ. 129–157)
მაკა ხარძიანი (საქართველო) – სამონადირო ტრადიციების ასახვა სვანურ მუსიკალურ ფოკლორში (გვ. 200–208)
თომას ჰოიზერმანი (შვეიცარია) – ჭონა – ქართული სააღდგომო კარდაკარ სასიარულო სიმღერა (გვ. 227–241)
ნინო ღამბაშიძე (საქართველო) – ჭონას ტრადიცია და მისი გენეზისის ზოგიერთი საკითხი (გვ. 242–253)
გერლინდე ჰაიდი (ავსტრია) – ავსტრიული იოდლის წვლილი ადრეულ ევროპულ პოლივოკალურობაში (გვ. 271–283)
ხალხური მრავალხმიანობის მუსიკალური ენის ფორმალური ანალიზი
ფრანც ფოიდერმაირი, ვენერა ა. დოიჩი (ავსტრია) – ბურდონული პოლიფონიის ანალიზი (გვ. 309–337)
ელგუჯა დადუნაშვილი (საქართველო) – კულტურული მემკვიდრეობის დოკუმენტაციის პრობლემა (გვ. 350–351)
მრავალხმიანობა ქართულ ტრადიციულ სასულიერო მუსიკაში
დავით შუღლიაშვილი (საქართველო) – აღმოსავლეთ საქართველოს სამგალობლო ტრადიციის შესახებ (გვ. 383–393)
მაგდა სუხიაშვილი (საქართველო) – ქართულ საეკლესიო საგალობლებში „დასდებლის მეცნიერების“ გამოვლენის ზოგიერთი ასპექტის შესახებ (გვ. 415–429)
ხალხური საკრავები და ტრადიციული მრავალხმიანობა
მანანა შილაკაძე (საქართველო) – მრავალხმიანობა და ქართული ხალხური საკრავები (ჩონგური) (გვ. 447–457)
თინათინ ჟვანია (საქართველო) – ქართული სიმღერის ვერტიკალი და ჩონგურის წყობები (გვ. 458–468)
ტრადიციული მრავალხმიანობის სოციოლოგიური ასპექტები
რებეკა სტიუარტი (ნიდერლანდები) – ქართული ტრადიციული მრავალხმიანობა, ჭეშმარიტი ზედაშე (გვ. 471–476)
კლეიტონ პარი (აშშ) – ახალი საგუნდო მულტიკულტურალიზმისაკენ (გვ. 483–486)
ლორან სტეფანი (საფრანგეთი) – რატომ მღერიან უცხოელები ქართულ ტრადიციულ სიმღერებს? (გვ. 491–494)
ნონა ლომიძე (ავსტრია) – ვენის ფონოგრამ-არქივი და ქართული სიმღერების იშვიათი ჩანაწერები (გვ. 513–522)