ტრადიციული მრავალხმიანობის მეცხრე საერთაშორისო სიმპოზიუმი, მოხსენებები, 30 ოქტომბერი – 3 ნოემბერი, 2018, თბილისი, საქართველო, © 2018 (სრული ვერსია)

ტრადიციული მრავალხმიანობის მეცხრე საერთაშორისო სიმპოზიუმის ბუკლეტი, 2018

მრავალხმიანობის ზოგადი თეორია და მუსიკალურ-ესთეტიკური ასპექტები 

იოსებ ჟორდანია (ავსტრალია/საქართველო) – სტაბილური და მობილური ელემენტები მრავალხმიან ფაქტურაში: ისტორიული ასპექტი (გვ. 21–28)

ანდრეა კუზმიჩი (კანადა) – როგორ გამოხატავს მუსიკა მარადიულობის აზრს? (გვ. 29–43)

პიოტრ პოდლიპნიაკი (პოლონეთი) – პოლიფონია, როგორც სპეციფიკურადადამიანური მენტალობის ფენომენი (გვ. 44–57)

კლეიტონ პარი (აშშ) – გუნდური სიმღერა, როგორც ინტერკულტურული სენსიტიურობის განვითარების საშუალება (გვ. 58–68)

ტრადიციული მრავალხმიანობა და პოპულარული მუსიკის ჟანრები

ანა პიოტროვსკა (პოლონეთი) – პოლიფონია თუ პოლიფონიური ეფექტი? მრავალხმიანი სიმღერა და პოპ მუსიკა (გვ. 69–82)

ფტრადიციული პოლიფონიის რეგიონული სტილები და მუსიკალური ენა

ნინო ღამბაშიძე, ნინო მახარაძე (საქართველო) – ქართული საწესო სიმღერა და მასში ასახული მითი (გვ. 85–100)

აუდიომაგალითები: 01

სუზან როზენბერგი (შვედეთი) – პოლიფონიური სტრატეგიები შვედურ ტრადიციულ სიმღერაში (გვ. 101–117)

ჟანა პარტლასი (ესტონეთი) – მორდოველი მოკშების მრავალხმიანი სიმღერები40 წლის შემდეგ: 1970-იანი და 2010-იანი წლების მრავალბილიკიანი ჩანაწერების შედარება (გვ. 118–129)

აუდიომაგალითები: 01, 02, 03

იზალი ზემცოვსკი (აშშ/რუსეთი) – პოლიფონია და მონოდია: პრობლემის გასაღები? (გვ. 130–140)

რაზვან როშუ (ავსტრია) – ტრანსილვანიის კარპატელები: მონოდიური მთები? (გვ. 141–152)

ლიუ ქსიანგკუნი (ჩინეთი) – კონტრაპუნქტული სტრუქტურა და მისი ვარიაციებიტრადიციულ ქმერულ და ტაი ფინფიეტის/ფიფატის ანსამბლში (გვ. 153–168)

ფრანკ შერბაუმი (გერმანია), ელგუჯა დადუნაშვილი, ნანა მჟავანაძე (საქართველო) – ტრადიციული ქართული (მეტწილად სვანური) სიმღერა, ლოცვა და დატირება – აუდიო, ვიდეო და ლარინგოფონით ჩაწერილი საველე ჩანაწერების გრძელვადიანი ინტერნეტ–არქივი (გვ. 169 – 180)

იანიკა ორასი (ესტონეთი) – გაგრძელებასა და აღორძინებას შორის: სოციალური და მუსიკალური პროცესები თანამედროვე სეტო ლეელოს სასიმღერო ტრადიციაში (გვ. 181–192)

აუდიომაგალითები: 01, 02

ვიდეომაგალითები: 01

დავით შუღლიაშვილი (საქართველო) – „ჩვენ მშვიდობა“ სიმღერის საუკუნოვანი გზა (გვ. 193–207)

აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08

ვიდეომაგალითები: 01

მარიო მორელო (კანადა) – კავშირი ჩრდილოეთ და სამხრეთ იტალიის ვოკალური პოლიფონიის რეგიონულ სტილებს შორის: სალენტოსა და კუატროს პროვინციების საზიარო მუსიკალური მახასიათებლების იდენტობისათვის (გვ. 208–226)

გიიომ ვეიე (საფრანგეთი) – აღორძინების ძიებაში: სავოის (საფრანგეთის ალპები)მრავალხმიანი სიმღერა (გვ. 227–246)

აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09

გიორგი კრავეიშვილი (საქართველო) – მრავალხმიანობა საქართველოს ისტორიული კუთხეებისა და XVII-XIX საუკუნეებში გადასახლებულ ქართველთა მუსიკალურ ფოლკლორში (გვ. 247–261)

აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16

დანიკა ბოისე (კანადა) – თვისონგური, ისლანდიური ორხმიანი პოლიფონია: თანამედროვე შემსრულებლობა (ეფუძნება 2018 წლის ივლისში ჩატარებულ გამოკითხვასა და ინტერვიუებს) (გვ. 262–270)

აუდიომაგალითები: 01

ვიდეომაგალითები: 01

მერი-სოფია ლაკოსი (ფინეთი) – პოლიფონიური ტენდენციები ჰაურამანის ტრადიციულ სიმღერებში (გვ. 271–285)

აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04, 05

ვიდეომაგალითები: 01, 02, 03

სოფიკო კოტრიკაძე (საქართველო) – დამუშავებული და საავტორო სიმღერების შესახებ (გვ. 286–292)

აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04, 05, 06

მრავალხმიანობა სასულიერო მუსიკაში

სიმჰა არომი (საფრანგეთი), ფრანკ შერბაუმი (გერმანია), ფლორან კ. დერა (საფრანგეთი) – ქართული და შუა საუკუნეების მრავალხმიანობის სტრუქტურული ანალიზი და მოდელირება (გვ. 295–312)

თამარ ჩხეიძე (საქართველო) – მუსიკალური სისტემა ქართულ საეკლესიო საგალობლებსა და ხალხურ სიმღერებში (გვ. 313–326)

ოლივერ ტურნი (საფრანგეთი) – წმინდა სამების შემწეობით: იმპროვიზებული რელიგიური პოლიფონია იერუსალიმიდან (გვ. 327–344)

ჯონ ა. გრემი (აშშ) – ქართული პირველწყაროები: საგალობელთა ხელნაწერ Q-684-ის ანალიზი (გვ. 362–366)

ეკატერინე ყაზარაშვილი (საქართველო) – ქრისტეშობის კონდაკები ქართულ სამგალობლო ტრადიციაში (გვ. 362–371)

ტრადიციული მრავალხმიანობის სოციალური ასპექტები

მანუელ ლაფარგა მარკესი, პენელოპე სანც გონსალესი (ესპანეთი) – პოლიფონიური სალამურები ბერძნულ-რომაულ სამყაროში (გვ. 375–393)

ნინო ციციშვილი (ავსტრალია/საქართველო) – სოციალური ქცევის სათავეების შესახებ კულტურასა და ბუნებაში (გვ. 394–405)

მეთიუ ნაითი (კანადა) – სიმღერის ტურიზმი და კულტურის ანტრეპრენიორობა: ქართული პოლიფონია, როგორც ინტერკულტურული შეხვედრა (გვ. 406–418)

ნინო მახარაძე (საქართველო) – ქართული ტრადიციული მუსიკა ფრანგი და ინგლისელი ავტორების ნაშრომებში (გვ. 419–431)

მრავალხმიანობა საკრავიერ მუსიკაში

ულრიხ მორგენშტერნი (ავსტრია) – გუდასტვირები ორლულიანი სტვირით ბანის მილის გარეშე _ კომპარატიული და ისტორიული რაკურსი (გვ. 435–453)

დაივა რაჩიუნაიტე-ვიჩინიენე (ლიეტუვა) – მონოფონიური მელოდიების ილუზია ლიტვურ ტრადიციულ საკრავიერ მრავალხმიან კომპოზიციებში: ნოტირება და ბგერის აღქმა (გვ. 454–481)

აუდიომაგალითები: 01,02

ვიდეომაგალითები: 01

გორდანა ბლაგოევიჩი (სერბეთი) – ინსტრუმენტი, როგორც ეროვნული იდენტობის სიმბოლო: სერბეთში მცხოვრები სლოვაკების ფუიარა (გვ. 482–496)

აუდიომაგალითები: 01

ვიდეომაგალითები: 01, 02, 03, 04

მაკა ხარძიანი (საქართველო) – ისლამ ფილფანის საჭუნირო კომპოზიციები – თანამედროვე HOMO-POLYPHONIჩUშ-ის ქცევა (გვ. 497–506)

აუდიომაგალითები: 01,02, 03, 04

ნიკოლოზ ჯოხაძე (საქართვეელო) – გარმონის გზა საქართველოსკენ (გვ. 507–517)