ტრადიციული მრავალხმიანობის მესამე საერთაშორისო სიმპოზიუმი, მოხსენებები, 25–29 სექტემბერი, 2006, თბილისი, საქართველო, © 2008 (სრული ვერსია)

ტრადიციული მრავალხმიანობის მესამე საერთაშორისო სიმპოზიუმის ბუკლეტი, 2006

მრავალხმიანობის ზოგადი თეორია და მუსიკალურ-ესთეტიკური ასპექტები 

სიმჰა არომი (საფრანგეთი) – ბანდა ლინდას ჩასაბერი საკრავების ანსამბლების მუსიკა: ფორმა და სტრუქტურა (გვ. 21–46)

იოსებ ჟორდანია (საქართველო) – რიტმის წარმოშობა და თავდაცვის სტრატეგია ადამიანის ევოლუციაში (გვ. 47–65)

თამაზ გაბისონია (საქართველო) – ცნება „მრავალხმიანობა“ ქართული ხალხური მუსიკის მაგალითზე (გვ. 66–75)

ნინო ფირცხალავა (საქართველო) – ჰარმონიის სადარი ქართული ცნება „მორთულება“ იოანე პეტრიწის თხზულებაში „განმარტებაი…“ (გვ. 84–91)

ანა პიოტროვსკა (პოლონეთი) – ფოლკლორი, როგორც ეროვნული იდენტიფიკაციის წყარო მუსიკაში (გვ. 97–118)

 

ტრადიციული მრავალხმიანობის რეგიონული სტილები და მუსიკალური ენის საკითხები 

იოშკო ჩალეტა (ხორვატია) – ხორვატიული მრავალხმიანი სიმღერა – ადრიატიკის კუნძულების სასიმღერო ტრადიციები (გვ. 121–149)

იაკშა პრიმორაცი (ხორვატია) – დალმაციური კლაპა სიმღერის ლოკალური სტილები (გვ. 150–168)

მაურო ბალმა (იტალია) – პოლიფონიური სიმღერის ორი სტილი და ორი რეპერტუარი ლიგურიიდან (იტალია) – გენუის ტრალალერო და ჩერიანას (იმპერია) კანტო ა ბორდონე (გვ. 169–200)

რუჟა ნეიკოვა (ბულგარეთი) – მრავალხმიანობა და ქალთა რიტუალი სამხრეთ-დასავლეთ ბულგარეთში (გვ. 201–219)

ჟან-ჟაკ კასტერე (საფრანგეთი) – ერთი იზოლაციიდან მეორისაკენ: ზოგიერთი მოსაზრება ფრანგული მრავალხმიანი სიმღერის შესახებ (გვ. 220–233)

პანჩოა ეჩეგოენი (ესპანეთი) – კანტუკეტანი, ბასკური სიმღერის სამყარო (გვ. 234–251)

დაივა რაჩიუნაიტე-ვიჩინიენე (ლიტვა) – სიმღერები რეფრენით ტუმბა: სათავეები და ინტერპრეტაციის საკითხისათვის (გვ. 252–268)

ვლადიმერ გოგოტიშვილი (საქართველო) – „ქართული კადანსის“ კილო-ინტონაციური წყობის თავისებურებების შესახებ (გვ. 269–281)

მიხეილ ლობანოვი (რუსეთი) – რუსული სასიმღერო მრავალხმიანობის გაუთვალისწინებელი ტიპი (გვ. 282–298)

ნატალია ზუმბაძე (საქართველო) – ქართული საძეობო სიმღერები (გვ. 299–313)

ჯერალდ ფლორიან მესნერი (ავსტრალია) – მრავალხმიანი ვოკალური ტრადიციები კუნძულ აღმოსავლეთ ფლორესზე (ინდონეზია), ბულგარეთსა და მანუსის პროვინციაში (პაპუა ახალი გვინეა) (გვ. 314–333)

პოლო ვალეჰო (ესპანეთი) – ვაგოგო ხალხის (ტანზანია) მუსიკა და ლოგიკა: სოციალური ფუნქცია და მუსიკალური ტექნიკა (გვ. 334–351)

თეონა რუხაძე (საქართველო) – აჭარულ-შავშური მაყრულები (გვ. 352–364)

 

მრავალხმიანობის სტრუქტურულ-აკუსტიკური ანალიზი 

ფრანც ფოიდერმაირი და ვერნერ ა. დოიჩი (ავსტრია) – ვირტუალური მრავალხმიანობის მუსიკის ნიმუშები და მათი ფსიქოაკუსტიკური საფუძველი (გვ. 367–383)

ემი ნიშინა, ნორიე კავაი, მანაბუ ჰონდა, რეიკო იაგი, მასაკო მორიმოტო, სატოში ნაკამურა, ტადაო მაეკავა, იოშიჰარუ იონეკურა, ჰიროში შიბასაკი და ცუტომუ ოოჰაში (იაპონია) – მუსიკალურ ჟღერადობაში ჩართული მაღალ-სიხშირიანი არასმენადი კომპონენტის აღქმის ბიოლოგიური მექანიზმი (გვ. 384–398)

ნონა ლომიძე (ავსტრია) – ქართული ხალხური სიმღერა, ტრანსკრიპცია და კომპიუტერი (გვ. 399–412)

 

მრავალხმიანობის სოციოლოგიური ასპექტები და სქესი 

ნინო ციციშვილი (ავსტრალია) – სქესი და იმპროვიზაცია ქართულ მრავალხმიან სიმღერაში (გვ. 415–428)

ანდრეა კუზმიჩი (კანადა) – „უცვლელი“ თბილისის ანსამბლებში (გვ. 429–446)

 

ქართული ტრადიციული სასულიერო მუსიკა ლიტურგიაში და ყოველდღიური ყოფა 

მალხაზ ერქვანიძე (საქართველო) – ქართული საგალობლების აღდგენა-რესტავრაცია – ქართული სამგალობლო სკოლის ერთ-ერთი პრიორიტეტი (გვ. 449–468)

დავით შუღლიაშვილი (საქართველო) – „შესვლადი“ ქართულ საეკლესიო გალობაში (გვ. 469–484)

გიორგი გოცირიძე, ნინო ღამბაშიძე (საქართველო) – ქართული ტრადიციული სუფრის ლიტურგიული ბუნება, სადიდებლები და სალხინო საგალობლები (გვ. 485–494)

მანანა შილაკაძე (საქართველო) – სუფრული სიმღერები ტრადიციულ-ყოფითი კულტურის კონტექსტში (გვ. 505–510)

ლორენ ნინოშვილი (აშშ) – საეკლესიო მუსიკა მართმადიდებელ დიასპორაში: ქართულ საგალობელთა ინგლისურად შესრულების საკითხი (გვ. 517–530)

 

ტრადიციული მრავალხმიანობის საარქივო ჩანაწერები 

დიტერ ქრისტენსენი (აშშ-გერმანია) – ხმოვანი არქივები, ტექნოლოგია, კვლევა და სახელმწიფო (გვ. 533–546)

სუზან ციგლერი (გერმანია) – პოლიფონია და ბერლინის ფონოგრამათა არქივის ისტორიული ჩანაწერები (გვ. 547–561)

გერდა ლეხლაიტნერი, ნონა ლომიძე (ავსტრია) – ქართველი და ბუხარელი ებრაელები ვენაში (გვ. 562–577)

ფრანც ლეხლაიტნერი (ავსტრია) – ქართული ცვილის ლილვაკების კოლექციები – ჩაწერის ტექნოლოგია და რეკომენდაციები რესტავრაციისათვის (გვ. 578–580)

რუსუდან წურწუმია (საქართველო) – საქართველოში დაცული ცვილის ლილვაკების კოლექცია (გვ. 584–592)