ტრადიციული მრავალხმიანობის მეთერთმეტე საერთაშორისო სიმპოზიუმი, მოხსენებები, 26–30 სექტემბერი, 2022, თბილისი, საქართველო, © 2024 (სრული ვერსია)

ტრადიციული მრავალხმიანობის მეთერთმეტე საერთაშორისო სიმპოზიუმის ბუკლეტი, 2022

მრავალხმიანობის თეორია და ისტორია

იოსებ ჟორდანია (ავსტრალია/საქართველო) – ეთნომუსიკოლოგიის მრავალი სახე (გვ. 17–22)

ტრადიციული მრავალხმიანობის შედარებითი კვლევა

პოლო ვალეჰო (ესპანეთი) – დაბრუნება ტრიტონთან (გვ. 31–34)

კაე ჰისაოკა (იაპონია) – შავიზღვისპირეთის ტრადიციული მუსიკის წინასწარი შესწავლა: აქცენტით ქართულ და ჩერქეზულ რიტუალურ სიმღერებზე, საკრავებსა და მრავალხმიანობაზე (გვ. 43–46)

ტრადიციული მრავალხმიანობის რეგიონული სტილები და მუსიკალური ენა

სიმჰა არომი, ფლორენ კარონ-დარა, მიშელ კასტელენგო, ფრანკ კეინი (საფრანგეთი), ანა ლოლაშვილი (საქართველო), ფრანკ შერბაუმი (გერმანია) – აკორდებისა და აკორდული თანმიმდევრობების კატეგორიზაცია ქართულ მრავალხმიანობაში (მუშაობის პროცესი გრძელდება) (გვ. 53–56)

მიშელ კასტელენგო (საფრანგეთი)  ახალი მიდგომა ტრადიციული ვოკალური მრავალხმიანობის მუსიკალური ბგერათრიგების ანალიზისადმი (გვ. 65–69)

მარინა დექრისტოფორო (აშშ), მადონა ჩამგელიანი (საქართველო) – „დაე, თქვენს მიკროავტობუსს კარგი მგზავრები ჰყავდეს“: სვანეთის „გულაშ გაბრიელის“ დღესასწაულის ლოცვები, სიმღერები და რიტუალები (გვ. 81–85)

ნინო ნანეიშვილი, პაატა ალავერდაშვილი (საქართველო) – ბატონების იავნანები და შინაგანი ოჯახის სისტემის თერაპია (გვ. 95–99)

მერი–სოფია ლაკოსი (ფინეთი), მოჰამედ აშკან ნაზარი (ირანი)  მრავალხმიანობა ჰავრამანის მუსიკაში:  შემშალისა და სიმღერის ურთიერთქმედებისას წარმოქნილი ქვეცნობიერი მრავალხმიანობა ჰავრამანის ტრადიციულ მუსიკაში (გვ. 105–111)

ნატალია ზუმბაძე (საქართველო) –ხევსურული სიმღერის მრავალხმიანობის საკითხისათვის (გვ. 121–126)

ჟანა პარტლასი (ესტონეთი) – აღმავალი და დაღმავალი ტონალობა სეტოს მრავალნაწილიან სიმღერებში (სამხრეთ-აღმოსავლეთი ესტონეთი). Kergütämine-ის ტექნიკა და მისი ფუნქციები (გვ. 133–138)

თეონა რუხაძე, სანდრო ნათაძე (საქართველო) – ტრადიცია თანამედროვეობაში – სვანეთის 2021 წლის საველე კვლევის შედეგები (გვ. 149–155)

იანიკა ორასი (ესტონეთი) – სეტოს მრავალნაწილიანი სიმღერა და სხვა მუსიკა. დროთა განმავლობაში მრავალნაწილიანი ტრადიციის საზრისების და ფუნქციების ცვლილება ხანდაზმული მომღერლების თვალით (გვ. 162–167)

მრავალხმიანობა სასულიერო მუსიკაში

თამარ ჩხეიძე (საქართველო) – „ფორმულებრივი“კილოს არსიქართულ საეკლესიო გალობაში და მისი ფუნქციონირება მრავალხმიან კონტექსტში (გვ. 175–182)

ეკატერინე ყაზარაშვილი (საქართველო) – წმინდა სტეფანე აღმსარებელი (კარბელაშვილი) ქართული გალობის შესახებ (ვასილ კარბელაშვილის პირად წერილებზე დაყრდნობით) (გვ. 195–200)

გამოთვლითი ეთნომუსიკოლოგია 

ფრანკ შერბაუმი (გერმანია) – ქართული ტრადიციული ვოკალური მუსიკის გამოთვლითი ანალიზის ხუთი წელი: პროექტი ქვმ (GVM) (გვ. 209–213)

აუდიოვიზუალური ეთნომუსიკოლოგია: გამოწვევები და პერსპექტივები

დაივა რაჩიუნაიტ–ვიჩინიენე (ლიეტუვა)  აუდიოვიზუალური დოკუმენტირებისა და კომუნიკაციის პრობლემები ეთნომუსიკოლოგების პერსპექტივიდან: ლიეტუვური პოლიფონიური სიმღერის ჩანაწერის რამდენიმე შემთხვევა (გვ. 223–230)

ქეროლაინ ბითელი (დიდი ბრიტანეთი) – ინტერკულტურული მუზიცირება ვირტუალურ სამყაროში: ქართული სიმღერის ონლაინ მასტერკლასები კოვიდის დროს (გვ. 243–249)

ტრადიციული მრავალხმიანობის სოციალური ასპექტები

ანდრეა კუზმიჩი (კანადა) – იმღერე უკრაინასთან ერთად: პოლიტიკური კოლიადა ანუ პარტიზანული სიმღერა, როგორც პასუხი ომზე უკრაინაში (გვ. 259–266)

მარიო მორელო (კანადა) – „პატარა გოგონებო, გთხოვთ მოუსმინოთ…“ მრავალხმიანი სიმღერა, როგორც ანტისაომარი მოწოდება, ომის პერიოდის იტალიური წინააღმდეგობის მოძრაობის სიმღერების მაგალითზე (გვ. 274–280)

მაკა ხარძიანი (საქართველო) – მიგრაციული პროცესების გავლენა სვანი ეკო-მიგრანტების ეთნიკურ, რელიგიურ და კულტურულ იდენტობასა და ტრადიციებზე (გვ. 288–293)

მრგვალი მაგიდა

მუსიკალური ტურიზმი (გვ. 299–317)