ტრადიციული მრავალხმიანობის მეხუთე საერთაშორისო სიმპოზიუმის ბუკლეტი, 2010
აზიური ტრადიციული პოლიფონია
აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04, 05
მაიკლ ტენზერი (კანადა) – კუნძულ ბალის გამელანის მუსიკის პოლიფონიური ასპექტები (გვ. 58–70)
აუდიომაგალითები: 01, 02a, 02b, 02c, 03a, 03b, 04, 05a, 05b, 06
იუ-სიუ ლუ (ტაივანი) – ახალი პოლიფონიური სტილის განვითარება – ტაივანელი აბორიგენების შემთხვევ (გვ. 71–83)
აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04
კავკასიური მრავალხმიანობა
აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31
აუდიომაგალითები: 01
აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09
ტრადიციული პოლიფონიის რეგიონული სტილები და მუსიკალური ენა
თამაზ გაბისონია (საქართველო) – დამწყები ხმა ქართულ მრავალხმიანობაში (გვ. 196–210)
აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04
დავით შუღლიაშვილი (საქართველო) – “უსიტყვო” მრავალხმიანობა ქართულ ტრადიციულ მუსიკაში (გვ. 221–235)
ანა პიოტროვსკა (პოლონეთი) – ე. წ. ბოშური მუსიკის იდეა და იმპროვიზაციის პრობლემა (გვ. 349–362)
მრავალხმიანობა სასულიერო მუსიკაში
ეკატერინე ონიანი (საქართველო) – ქართული გალობის მრავალხმიანობის საკითხისათვის (გვ. 373–386)
ჯერემი ფაუცი (აშშ) – სიძველე და ტრადიციულობა ქართულ ტრადიციულ ვოკალურ მუსიკაში (გვ. 387–400)
ჯონ ა. გრემი (აშშ) – ივლიანე ნიკოლაძე: ქართულ ძლისპირთა რედაქტორი (გვ. 425–446)
ტრადიციული მუსიკის ისტორიული ჩანაწერები
აუდიომაგალითები: 01, 02, 03
ტრადიციული მრავალხმიანობის შესწავლა ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებით
ნონა ლომიძე (ავსტრია, საქართველო) – კახური სიმღერების გაშიფვრის საკითხები (გვ. 538–551)
ტრადიციული და პროფესიული ხელოვნება
აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04a, 04b, 05, 06, 07