ტრადიციული მრავალხმიანობის მესამე საერთაშორისო სიმპოზიუმის ბუკლეტი, 2006
მრავალხმიანობის ზოგადი თეორია და მუსიკალურ-ესთეტიკური ასპექტები
თამაზ გაბისონია (საქართველო) – ცნება „მრავალხმიანობა“ ქართული ხალხური მუსიკის მაგალითზე (გვ. 66–75)
ანა პიოტროვსკა (პოლონეთი) – ფოლკლორი, როგორც ეროვნული იდენტიფიკაციის წყარო მუსიკაში (გვ. 97–118)
ტრადიციული მრავალხმიანობის რეგიონული სტილები და მუსიკალური ენის საკითხები
იაკშა პრიმორაცი (ხორვატია) – დალმაციური კლაპა სიმღერის ლოკალური სტილები (გვ. 150–168)
რუჟა ნეიკოვა (ბულგარეთი) – მრავალხმიანობა და ქალთა რიტუალი სამხრეთ-დასავლეთ ბულგარეთში (გვ. 201–219)
პანჩოა ეჩეგოენი (ესპანეთი) – კანტუკეტანი, ბასკური სიმღერის სამყარო (გვ. 234–251)
მიხეილ ლობანოვი (რუსეთი) – რუსული სასიმღერო მრავალხმიანობის გაუთვალისწინებელი ტიპი (გვ. 282–298)
ნატალია ზუმბაძე (საქართველო) – ქართული საძეობო სიმღერები (გვ. 299–313)
თეონა რუხაძე (საქართველო) – აჭარულ-შავშური მაყრულები (გვ. 352–364)
მრავალხმიანობის სტრუქტურულ-აკუსტიკური ანალიზი
ნონა ლომიძე (ავსტრია) – ქართული ხალხური სიმღერა, ტრანსკრიპცია და კომპიუტერი (გვ. 399–412)
მრავალხმიანობის სოციოლოგიური ასპექტები და სქესი
ნინო ციციშვილი (ავსტრალია) – სქესი და იმპროვიზაცია ქართულ მრავალხმიან სიმღერაში (გვ. 415–428)
ანდრეა კუზმიჩი (კანადა) – „უცვლელი“ თბილისის ანსამბლებში (გვ. 429–446)
ქართული ტრადიციული სასულიერო მუსიკა ლიტურგიაში და ყოველდღიური ყოფა
დავით შუღლიაშვილი (საქართველო) – „შესვლადი“ ქართულ საეკლესიო გალობაში (გვ. 469–484)
მანანა შილაკაძე (საქართველო) – სუფრული სიმღერები ტრადიციულ-ყოფითი კულტურის კონტექსტში (გვ. 505–510)
ტრადიციული მრავალხმიანობის საარქივო ჩანაწერები
დიტერ ქრისტენსენი (აშშ-გერმანია) – ხმოვანი არქივები, ტექნოლოგია, კვლევა და სახელმწიფო (გვ. 533–546)
გერდა ლეხლაიტნერი, ნონა ლომიძე (ავსტრია) – ქართველი და ბუხარელი ებრაელები ვენაში (გვ. 562–577)
რუსუდან წურწუმია (საქართველო) – საქართველოში დაცული ცვილის ლილვაკების კოლექცია (გვ. 584–592)