ტრადიციული მრავალხმიანობის პირველი საერთაშორისო სიმპოზიუმის ბუკლეტი, 2002
მრავალხმიანობის ზოგადი თეორია და მუსიკალურ-ესთეტიკური ასპექტები
სტივენ ბრაუნი (აშშ) – გადამდები ჰეტეროფონია: ახალი თეორია მუსიკის წარმოშობის შესახებ (გვ. 54–78)
ნინო ფირცხალავა (საქართველო) – პეტრიწის ფილოსოფია და ქართული მრავალხმიანობა (გვ. 109–126)
ტრადიციული მრავალხმიანობის ჩაწერის მეთოდოლოგია და მისი შესწავლის აკუსტიკური მეთოდები
ფრანც ფოიდერმაირი, ვერნერ ა. დოიჩი (ავსტრია) – ფსიქოაკუსტიკა და ვოკალური პოლიფონია (გვ. 138–159)
ქართული მრავალხმიანობის ბგერათწყობა
მალხაზ ერქვანიძე (საქართველო) – ქართული მუსიკის ბგერათწობა (პრობლემები, მოსაზრებები) (გვ. 173–185)
სტიუარტ გელზერი (აშშ) – ქართული ხალხური მუსიკის ბგერათწყობის შესახებ (გვ. 186–200)
ტრადიციული მრავალხმიანობის რეგიონული სტილები და მუსიკალური ენა
ტიმოთი რაისი (აშშ) – მრავალხმიანობის სტილების გეოგრაფიული განაწილება ბულგარეთში (გვ. 243–265)
ტრან ქუანგ ჰაი (საფრანგეთი) – ერთი ყელის პოლიფონია (გვ. 166–283)
ნინო მაისურაძე (საქართველო) – ზოგი რამ ქართული ტრადიციული მრავალხმიანობის შესახებ (გვ. 284–292)
ქეთევან ნაკაშიძე (საქართველო) – მრავალხმიანობის საკითხი ქართულ გლოვის სიმღერებში (გვ. 293–305)
თომას ჰოიზერმანი (შვეიცარია) – დაკვირვებანი ქართულ საშობაო სიმღერებზე (გვ. 350–379)
მარინა კვიჟინაძე (საქართველო) – გურული სიმღერა “აგუნა” (გვ. 380–386)
მრავალხმიანობა საკრავიერ მუსიკაში
ნინა შველიძე (საქართველო) – ქართული მრავალღერიანი სალამური – ლარჭემ-სოინარი (გვ. 402–412)
მრავალხმიანობა ქართულ ტრადიციულ სასულიერო მუსიკაში
დავით შუღლიაშვილი (საქართველო) – ქართული გალობის სკოლები და ტრადიციები (გვ. 427–441)
ტრადიციული მრავალხმიანობის სოციოლოგიური ასპექტები
თამარ მესხი (საქართველო) – საბჭოთა პერიოდის ქართული სამუსიკო ფოლკლორის შესახებ (გვ. 493–507)
ქართული მრავალხმიანი სიმღერა და მისი უცხოელი შემსრულებლები
ნატო ზუმბაძე (საქართველო) – ქართული მრავალხმიანი სიმღერა და მისი უცხოელი შემსრულებლები (გვ. 541–551)
რიჩარდ გაუ (დიდი ბრიტანეთი) – ქართული სიმღერა უელსში და მის ფარგლებს გარეთ (გვ. 577–587)