ტრადიციული მრავალხმიანობის მერვე საერთაშორისო სიმპოზიუმის ბუკლეტი, 2016
მრავალხმიანობის ზოგადი თეორია და მუსიკალურ-ესთეტიკური ასპექტები
ქეროლაინ ბითელი (დიდი ბრიტანეთი) – მრავალხმიანობა, მემკვიდრეობა და მდგრადი განვითარება (გვ. 41–54)
მარინა კაგანოვა (აშშ) – ჩემი ხმა ჩემია, რადგან მას მე გამოვცემ (გვ. 96–108)
მრავალხმიანობის გენეზისი ადამიანის ევოლუციის შუქზე
მანუელ ლაფარგა (ესპანეთი) – მუსიკა და ენა ადამიანთა წარმომავლობაში (გვ.111–131)
ტრადიციული პოლიფონიის რეგიონული სტილები და მუსიკალური ენა
ნატალია ზუმბაძე (საქართველო) – თუშური სიმღერის მრავალხმიანობის საკითხისათვის (გვ. 228–245)
თამაზ გაბისონია (საქართველო) – შებანების კანონზომიერებანი ქართულ ტრადიციულ მუსიკაში (გვ. 260–275)
ლარისა ხალტაევა (რუსეთი) – ბურდონული მრავალხმიანობა: ფაქტურა და (ან) მითი (გვ. 276–293)
ლუდმილა პ. კაზანცევა (რუსეთი) – ინტონაციის ცნება პოლიფონიურ მუსიკაში (გვ. 294–306)
აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04
აუდიომაგალითები: 01, 02, 03ა, 03ბ
აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
ნანა მჟავანაძე (საქართველო) – ერთი საკადანსო არტიკულაციის შესახებ სვანურ სიმღერაში (გვ. 358–374)
ნიკოლას როიერ-არტუზო (კანადა) – ჰეტეროფონია: შესრულებიდან განხორცილებამდე (გვ. 382–391)
მაია გელაშვილი (საქართველო) – გურული ნანინა (გვ. 409–418)
მრავალხმიანობა სასულიერო მუსიკაში
ფირცხალავა ნინო (საქართველო) _ იოანე პეტრიწის სამუსიკო ტერმინოლოგიის საკითხისთვისა (გვ. 437–446)
მაგდა სუხიაშვილი (საქართველო) – ტერმინი მორთული ქართულ ჰიმნოგრაფიულ ხელნაწერებში (გვ. 502–511)
შემსრულებლობა და ტრადიციის გადაცემა
სვეტლანა სპაიჩი (სერბეთი) – მრავალხმიანი ტრადიციის ცოცხლად შენახვა (გვ. 515–528)
მრავალხმიანობა საკრავიერ მუსიკაში
აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09
ისტორიული ჩანაწერები
აუდიომაგალითები: 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09
სუზან ციგლერი (გერმანია) – 25 წლის შემდეგ: გურიის 1991 წლის ექსპედიციის გახსენება (გვ. 602–613)
მრგვალი მაგიდა