ტრადიციული მრავალხმიანობის მეთერთმეტე საერთაშორისო სიმპოზიუმი, მოხსენებები, 26–30 სექტემბერი, 2022, თბილისი, საქართველო, © 2024 (სრული ვერსია)

ტრადიციული მრავალხმიანობის მეთერთმეტე საერთაშორისო სიმპოზიუმის ბუკლეტი, 2022

მრავალხმიანობის თეორია და ისტორია

იოსებ ჟორდანია (ავსტრალია) – ეთნომუსიკოლოგიის მრავალი სახე (გვ. 17–22)

ტრადიციული მრავალხმიანობის შედარებითი კვლევა

პოლო ვალეჰო (ესპანეთი) – დაბრუნება ტრიტონთან (გვ. 31–39)

კაე ჰისაოკა (იაპონია) – შავი ზღვისპირეთის ტრადიციული მუსიკის წინასწარი შესწავლა: აქცენტით ქართულ და ჩერქეზულ რიტუალურ სიმღერებზე, საკრავებსა და მრავალხმიანობაზე (გვ. 44–47)

ტრადიციული მრავალხმიანობის რეგიონული სტილები და მუსიკალური ენა

სიმჰა არომი, ფლორენ კარონ-დარა, მიშელ კასტელენგო, ფრანკ კეინი (საფრანგეთი), ანა ლოლაშვილი (საქართველო), ფრანკ შერბაუმი (გერმანია) – აკორდებისა და აკორდული თანმიმდევრობების კატეგორიზაცია ქართულ მრავალხმიანობაში (მუშაობის პროცესი გრძე;დება) (გვ. 55–58)

მიშელ კასტელენგო (საფრანგეთი) – ახალი მიდგომა ტრადიციული ვოკალური მრავალხმიანობის მუსიკალური ბგერათრიგების ანალიზისადმი (გვ. 67–71)

მარინა დექრისტოფორო (აშშ), მადონა ჩამგელიანი (საქართველო) – „დაე, თქვენს მიკროავტობუსს კარგი მგზავრები ჰყავდეს“: სვანეთის „გულაშ გაბრიელის“ დღესასწაულის ლოცვები, სიმღერები და რიტუალები (გვ. 83–87)

ნინო ნანეიშვილი, პაატა ალავერდაშვილი (საქართველო) – ბატონების იავნანები და შინაგანი ოჯახის სისტემის თერაპია (გვ. 97–101)

მერი-სოფია ლაკოსი (ჰოლანდია), მოჰამედ აშკან ნაზარი (ირანი) – მრავალხმიანობა ჰავრამანის მუსიკაში: შემშალისა და სიმღერის ურთიერთქმედებისას წარმოქმნილი ქვეცნობიერი მრავალხმიანობა ჰავრამანის ტრადიციულ მუსიკაში (გვ. 107–113)

ნატალია ზუმბაძე (საქართველო) – ხევსურული სიმღერის მრავალხმიანობის საკითხისათვის (გვ. 125–129)

ჟანა პარტლასი (ესტონეთი) – აღმავალი და დაღმავალი ტონალობა სეტოს მრავალნაწილიან სიმღერებში (სამხრეთ-აღმოსავლეთი ესტონეთი). Kergütämine-ის ტექნიკა და მისი ფუნქციები (გვ. 138–143)

თეონა რუხაძე, სანდრო ნათაძე (საქართველო) – ტრადიცია თანამედროვეობაში – სვანეთის 2021 წლის საველე კვლევის შედეგები (გვ. 154–159)

იანიკა ორასი (ესტონეთი) – სეტოს მრავალნაწილიანი სიმღერა და სხვა მუსიკა. დროთა განმავლობაში მრავალნაწილიანი ტრადიციის საზრისებისა და ფუნქციების ცვლილება ხანდაზმული მომღერლების თვალით (გვ. 166–171) 

მრავალხმიანობა სასულიერო მუსიკაში

თამარ ჩხეიძე (საქართველო) – „ფორმულებრივი“ კილოს არსი ქართულ საეკლესიო გალობაში და მისი ფუნქციონირება მრავალხმიან კონტექსტში (გვ. 179–186)

ეკატერინე ყაზარაშვილი (საქართველო) – წმინდა სტეფანე აღმსარებელი (კარბელაშვილი) ქართული გალობის შესახებ (ვასილ კარბელაშვილის პირად წერილებზე დაყრდნობით) (გვ. 200–205)

გამოთვლითი ეთნომუსიკოლოგია

ფრანკ შერბაუმი (გერმანია) – ქართული ვოკალური მუსიკის კომპიუტერული ანალიზის ხუთი წელი: პროექტი GVM (გვ. 215–219)

აუდიოვიზუალური ეთნომუსიკოლოგია: გამოწვევები და პერსპექტივები

დაივა რაჩიუნაიტ-ვიჩინიენე (ლიეტუვა) – აუდიოვიზუალური დოკუმენტირებისა და კომუნიკაციის პრობლემები ეთნომუსიკოლოგების პერსპექტივიდან: ლიეტუვური პოლიფონიური სიმღერის ჩაწერის რამდენიმე შემთხვევა (გვ. 229–236)

ქეროლაინ ბითელი (დიდი ბრიტანეთი) – ინტერკულტურული მუზიცირება ვირტუალურ სამყაროში: ქართული სიმღერის ონლაინ მასტერკლასები კოვიდის პერიოდში (გვ. 244–250)

ტრადიციული მრავალხმიანობის სოციალური ასპექტები

ანდრეა კუზმიჩი (კანადა) – იმღერე უკრაინასთან ერთად: პოლიტიკური კოლიადა ანუ პარტიზანული სიმღერა, როგორც პასუხი ომზე უკრაინაში (გვ. 261–268)

მარიო მორელო (კანადა) – „პატარა გოგონებო, გთხოვთ მოუსმინოთ…“ მრავალხმიანი სიმღერა, როგორც ანტისაომარი მოწოდება, ომის პერიოდის იტალიური წინააღმდეგობის მოძრაობის სიმღერების მაგალითზე (გვ. 279–282)

მაკა ხარძიანი (საქართველო) – მიგრაციული პროცესების გავლენა სვანი ეკო-მიგრანტების ეთნიკურ, რელიგიურ და კულტურულ იდენტობასა და ტრადიციებზე (გვ. 290–295)

მრგვალი მაგიდა

მუსიკალური ტურიზმი (გვ. 301–319)